2013. június 22., szombat

Magamról

Azt hiszem, a blogírást nem nekem találták ki.
Legalábbis azt, amit én kitaláltam magamnak: könyvajánlókat írása.
1. Rengetegen olvasnak és rengeteg blog van, ami könyveket ajánl.
2. Nem tudok annyit olvasni és írni is egyszerre, amennyit szeretnék.

Jó lenne legalább heti egy bejegyzés, de nem megy, mert a könyvet is el kell olvasni, dolgozni is kell, otthon is helyt kell állni, valamint meg kellene írni a bejegyzést is, de erre kevés a heti 168 óra.

Úgyhogy a könyvajánlós blog csak mellékes lesz.

Arra gondoltam, mivel sok minden érdekel, inkább linkeket és egyéb dolgokat gyűjtök össze egy-egy bejegyzésbe!

Amit rólam tudni érdemes:

37 éves vagyok, egy megyeszékhely melletti kis faluban élek.

Ikrek horoszkóppal rendelkezem, és nagyon igaz rám, hogy szerteágazó az érdeklődési köröm. S hogy mennyire? Azt majd itt lehet olvasni!
Érdekel az olvasás, az ezotéria, a gasztronómia, túrázás, sportesemények, nyelvtanulás, és még sorolhatnám!

Szerintem az év minden napjára lesz valami, ami felkelti a figyelmemet, és amit ajánlani tudok Nektek, Olvasóknak!

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése